..:: Anything we fully do is an alone journey ::..

Einde van ene, begin van andere

Beste mede-reizigers,

Inmiddels ben ik terug in het schone, doch platte, Nederlandse landschap. De dagen van terugkomst zijn even wennen geweest, maar langzamerhand keer ik terug in het 'normale' dagelijkse leven. Komende twee jaar woon ik in de stad Groningen, alwaar ik een Master ga volgen in Bedrijfskunde met specialisatie 'Strategie en Innovatie' aan de Rijksuniversiteit. Dit betekent tevens dat mijn reisverhalen (voorlopig) ten einde zijn.

Doch, het einde van het ene, is het begin van hetandere.

Mocht ik ooit weer op reis gaan, dan zal ik wederom een reis site openen en nodig ik jullie weer van harte uit om 'mee te reizen'.Want 1 ding is zeker, als je het reisvirus eenmaal te pakken hebt, dan is dat hardnekkiger dande varkensgriep!Mocht je zelf op reis gaan, laat het me dan weten, ik lees graag mee.

[Lezerstip: www.jetinafrika.reismee.nl]

Op dit moment ben ik druk bezig met verhuizen, maar binnenkort nodig ik iedereen uit voor een kop koffie of iets sterkers.

Mijn deur staat altijd open, net als mijn hart. Het eerste is te vinden op Borneoplein 15A te Groningen, het laatste heeft geen vast adres.

Nogmaals bedankt en hopenlijk tot gauw,

Met Aziatische groet,

Damian

Annegriet

Damian; mooie woorden!

Heb genoten van je reis, hopelijk kun je snel eens met mij mee; ik krijg de kriebels van al die reizigers om me heen!

Succes met je master!

Een dikke knuffel,

Annegriet

Dorelie

Hi damian! Veel plezier met je nieuwe studie!! Mocht ik in Nederland zijn voor langere tijd, kom ik zeker even een kopje halen!!! Liefs

Grietje

Fijn dat je weer heelhuids in Nederland bent teruggekeerd (dat wil zeggen als je rug weer een beetje hersteld is van de zon en de kinderen ;)). Veel succes met je studie. Misschien kom ik je nog wel eens tegen in Groningen.

Groetjes Grietje

Jet

Laiverd! Wat een mooie woorden om je reis mee af te sluiten en om je studie mee te beginnen. Ik zie er erg naar uit om, als ik weer terug ben, weer als vanouds leuke dingen samen te doen.
Geniet erg van je reacties op mijn site, doet me goed.
Hou je taai en ik denk aan je vanuit het verre Afrika,

Dikke kus!

Aline

Ben je dinsdag of maandagavond thuis? Kom ik even een bakkie doen ;)
Leuk (nogmaals) dat je hier weer bent!
xxx

Frank

Hoi Damian!

Mooie verhalen en foto's! Dat ik daar de laatste dag van de wiskunde cursus nog achter zou komen ;)

Groeten!
Frank

hfhekman@yahoo.co.uk

Bedankt voor je prachtige reisverhalen, groeten en wie weet tot ziens, Henk Hekman

hfhekman@yahoo.co.uk

Liesbeth

Hi lieve Damian!!
Dank voor je mooie verhalen!
Suc6 in Groningen! Ik laat het weten als ik in de buurt ben!
X